Gefeliciteerd!
Pagina 1 van 1• Deel
Gefeliciteerd!
Dennis- Rep : 5
Stemming : Goed
Land :
Geslacht :
Zie je! Met een beetje hulp naast je kom je er wel
Gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen woensdag, ook hier, @Samantha! Je bent en blijft de beste! Drukke weken zo! 29 alen nog geen looprekje voor je moeten kopen, gelukkig (sorry, dat was gemeen maar niet gemeend. Ohjeeeee, de gum deed het ff niet).
LIEFS, DEN.
Gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen woensdag, ook hier, @Samantha! Je bent en blijft de beste! Drukke weken zo! 29 al
LIEFS, DEN.
Re: Gefeliciteerd!
Samantha- Rep : 5
Stemming : Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
Dennis schreef:Zie je! Met een beetje hulp naast je kom je er wel
Gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen woensdag, ook hier, @Samantha! Je bent en blijft de beste! Drukke weken zo! 29 alen nog geen looprekje voor je moeten kopen, gelukkig(sorry, dat was gemeen maar niet gemeend. Ohjeeeee, de gum deed het ff niet).
LIEFS, DEN.
Awwwwwwwww....... Dank je wel baby. En toch... geen punch voor jou niet meer vanavond Ik ga jou laten zien dat een looprekje voor mij niet nodig is hoor
Roxanne- Rep : 5
Stemming : Verliefd
Land :
Geslacht :
Samantha schreef:Dennis schreef:Zie je! Met een beetje hulp naast je kom je er wel
Gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen woensdag, ook hier, @Samantha! Je bent en blijft de beste! Drukke weken zo! 29 alen nog geen looprekje voor je moeten kopen, gelukkig(sorry, dat was gemeen maar niet gemeend. Ohjeeeee, de gum deed het ff niet).
LIEFS, DEN.
Awwwwwwwww....... Dank je wel baby. En toch... geen punch voor jou niet meer vanavond Ik ga jou laten zien dat een looprekje voor mij niet nodig is hoor
[sterft van schaamte omdat 't een beetje laat is ] FELI SAMMY!!!!!!
En vrees niet voor de 'afwas' want die doen wij natuurlijk wel even straks Oh, en over die punch. Geen idee wat je erin hebt geflikkert dit keer, maaruhhhh.... volgens ons gaat die wel op vanavond
Samantha- Rep : 5
Stemming : Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
Roxanne schreef:Samantha schreef:Dennis schreef:Zie je! Met een beetje hulp naast je kom je er wel
LIEFS, DEN.
[sterft van schaamte omdat 't een beetje laat is ] FELI SAMMY!!!!!!
En vrees niet voor de 'afwas' want die doen wij natuurlijk wel even straks Oh, en over die punch. Geen idee wat je erin hebt geflikkert dit keer, maaruhhhh.... volgens ons gaat die wel op vanavond
LIEF!! Hey het geheime ingredient is LIEFDE HAHA! XD X
Roxanne- Rep : 5
Stemming : Verliefd
Land :
Geslacht :
Dat is het meestal bij jullie en terecht
Rox.
Rox.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: