Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Hoi Empty Hoi

Bericht van nicovlaai 9/1/2018, 17:01

nicovlaai
nicovlaai

Rep : 5
Land : Nederland
Geslacht : Man

Wow,wat zonde van de oude fc site. Ik kwam vroeger er regelmatig maar jammer dat de site zoon zooitje/inactief is geworden. En wat is hij lelijk zeg.

Ook jammer dat de nieuwe eigenaar zich als een kind gedraagt.

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoi Empty Re: Hoi

Bericht van Valkyrie 10/1/2018, 20:45

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
Hoi FCNLeigenaar

Land : Nederland

@nicovlaai: Wat jammer dat je de nieuwe website als een teleurstelling ervaart. Ik hoop dat je begrijpt dat we niet iedereen gelukkig kunnen maken, zeker niet oud-leden die hier maar eens in de paar jaar komen, zoals jij.

Voor wat betreft het design: smaken verschillen. In het verleden blijven heeft niet veel zin en bedenk goed dat dit een forum is, niet een complete site waar je vanalles kunt doen. Als je ideetjes hebt voor de site, dan kun je hier terecht: Over Friendcodes :: Mededelingen :: Ideëenbus.

Bedenk wel dat als je persoonlijk wordt daar ook eventueel consequenties aan kunnen zitten; ik heb een paar geweldig goede beheerders die deze website met passie en liefde hebben gebouwd en beheren.

Met vriendelijke groet,

Valkyrie.

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoi Empty Re: Hoi

Bericht van Roxanne 12/1/2018, 21:41

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Hoi Forummod

Hoi Chatmod

Hoi Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

LOL! LOL!   Mee eens @Valkyrie!!

Het is maar goed voor @Nicovlaai dat zij nu 3 maanden in het buitenland zit en eind deze maand terug is, want over dit soort berichen gaan haar nekharen recht overeind staan, weet ik. Zeker weten dat ze dit soort berichten leest, maar ik weet ook dat ze super-cool kan zijn en soms wacht met een reactie, zoals een goede advocaat doet. FF afwachten dus Goed

HOUDOE! Beleefd  (sorry, vriendje in Brabant nu Blij Genereus )

Rox.

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoi Empty Re: Hoi

Bericht van Samantha 19/1/2018, 21:23

Samantha
Samantha

Rep : 5
Hoi Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Laat maar .... Who cares anyway? Kan me niets schelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum