Donaties
Pagina 1 van 1• Deel
Donaties
Roxanne- Rep : 5
Stemming : Verliefd
Land :
Geslacht :
Hoi hoi!!
Ik heb een vraagje over de donaties. Ik zag dat de domeinnaam friendcodes.nl 1600 punten kost en de doorstuurservice 400. Maar is dit periodiek of eenmalig geweest? Ik wil best wat overmaken om het forum dit geweldige forum te ondersteunen weet je...
Groetjes!
Roxy.
Ik heb een vraagje over de donaties. Ik zag dat de domeinnaam friendcodes.nl 1600 punten kost en de doorstuurservice 400. Maar is dit periodiek of eenmalig geweest? Ik wil best wat overmaken om het forum dit geweldige forum te ondersteunen weet je...
Groetjes!
Roxy.
Re: Donaties
Land :
Geslacht :
Hey!
Thanks! Dus het is ongeveer 5000 credits per jaar ?!
Rox.
Thanks! Dus het is ongeveer 5000 credits per jaar ?!
Rox.
Samantha- Rep : 5
Stemming : Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
ja iets meer denk ik. ik heb was eerder een admin van een andere website. het was ongeveer het zelfde. maar ik ga het vragen voor je als je het wilt ok?
Land :
Geslacht :
Ik geloof je wel hoor! Bedankt voor het antwoord. Ik moet nog ff uitvogelen hoeveel ik ga doneren, maar reken erop dat ik het doe.
BEDANKT!
Roxanne
BEDANKT!
Roxanne
Samantha- Rep : 5
Stemming : Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
np. Altijd hier om jullie vragen te beantwoorden
Sammy
Sammy
Valkyrie- Rep : 5
Land :
Beste Roxanne,
Met dank voor je aandacht hiervoor. Terechte vraag en ik heb het topic ook aangepast zodat het duidelijk is voor iedereen. Het zijn jaarlijkse kosten. Reken dus op iets meer dan 5.000 credits (omgerekend) per jaar die nodig zijn voor het in de lucht houden van de website (omgerekend iets meer dan 40 Euro).
Op dit moment zitten we 'in de slappe was' met het forum. We hebben wat credits over, de copyrights en het afbetalen van de reclame zijn tot ver in 2017 vooruitbetaald. Echter, in mei komt er weer een rekening aan voor het verlengen van de domeinnaam friendcodes.nl en zojuist is de rekening voldaan voor de doorstuurservice tot eind 2016. Maar toch, voldoende credits hebben staan voor de komende tijd is uiteraard altijd meegenomen.
Alvast dank voor je donatie. Ongeacht het aantal credits helpt elk beetje, uiteraard.
Met vriendelijke groet,
Valkyrie
Met dank voor je aandacht hiervoor. Terechte vraag en ik heb het topic ook aangepast zodat het duidelijk is voor iedereen. Het zijn jaarlijkse kosten. Reken dus op iets meer dan 5.000 credits (omgerekend) per jaar die nodig zijn voor het in de lucht houden van de website (omgerekend iets meer dan 40 Euro).
Op dit moment zitten we 'in de slappe was' met het forum. We hebben wat credits over, de copyrights en het afbetalen van de reclame zijn tot ver in 2017 vooruitbetaald. Echter, in mei komt er weer een rekening aan voor het verlengen van de domeinnaam friendcodes.nl en zojuist is de rekening voldaan voor de doorstuurservice tot eind 2016. Maar toch, voldoende credits hebben staan voor de komende tijd is uiteraard altijd meegenomen.
Alvast dank voor je donatie. Ongeacht het aantal credits helpt elk beetje, uiteraard.
Met vriendelijke groet,
Valkyrie
Land :
Geslacht :
Hoi! Ik heb er net 1000 gedoneerd via de bank. Ging best makkelijk en snel. Ik hoop dat het helpt.
Valkyrie- Rep : 5
Land :
Beste Roxanne,
Ik heb het net gezien. Bedankt voor je bijdrage .
Valkyrie
Ik heb het net gezien. Bedankt voor je bijdrage .
Valkyrie
Land :
Geslacht :
Hey! Ik hoop dat ik friendcodes.nl er voor iedereen een beetje mee heb kunnen helpen.
Land :
Geslacht :
Hoi Sam!
Geen probleem. Blij toch nog op een of andere manier te hebben kunnen helpen!!!!!!!!!!!!!
Geen probleem. Blij toch nog op een of andere manier te hebben kunnen helpen!!!!!!!!!!!!!
Dennis- Rep : 5
Stemming : Goed
Land :
Geslacht :
Net ook wat puntjes in de pot gedaan. Kijk maar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: