Kerstliedjes Topic
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Kerstliedjes Topic
Samantha- Rep : 5
Stemming : Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
Awesome tunes! They're so inviting and sweet! Hope you all just enjoy and them and keep all of those XMAS spirits way up high!
and
Samantha
Samantha
Roxanne- Rep : 5
Stemming : Verliefd
Land :
Geslacht :
LOL! Geen idee of het wat met kerst te maken heeft maar ik had deze van je PC gejat omdat het met sneeuw en zo te maken had en je er geweest was in Colorado. Niet echt mijn stijl, wel een mooi liedje en past wel bij jullie.
HAPPY CHRISTMAS SAM!
HAPPY CHRISTMAS SAM!
Samantha- Rep : 5
Stemming : Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
Wut??!! HAHA! Dat was laaaang lang geleden meid XD Toen was ik nog maar een klein mini meisje (en sneeuw poppetje) . En... ja, modern West Coast Jazz is wel cool vind ik. Dank voor jouw bijdrage.
OMG! Als ik Frosty The Snowman nu zoek op YT dan kom ik heel rare dingen tegen Dingen zijn zeker veranderd.....
Een witte Kerst? Er is nog hoop. Frosty The Snowman komt terug en maakt iedereen in Winter Wonderland gelukkig door te trouwen met Crystal! Of niet? Jack Frost is erg jaloers op Frosty omdat Frosty veel vrienden en vriendinnen heeft in het dorp en probeert er een stokje voor te steken. Gaat alles goed komen? Misschien heeft het nog een magisch zetje nodig en jullie duimen voor geluk.
Kijk naar de film hier onder en zie wat er gebeurt!
Kijk naar de film hier onder en zie wat er gebeurt!
Een BONUS film voor jullie. Geen ondertitels, maar als jij de hele film kijkt, dan begrijp jij genoeg
Ik vind het een heel leuke film.
Soortgelijke onderwerpen
» MK8 Topic (Wii-U)
» Muziek Topic
» Game Muziek Topic
» Paarden en Muziek Topic
» Forumspel: Bikkel Topic v3.0
» Muziek Topic
» Game Muziek Topic
» Paarden en Muziek Topic
» Forumspel: Bikkel Topic v3.0
Pagina 1 van 1