Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DriveClub (PS4)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

DriveClub (PS4) Empty DriveClub (PS4)

Bericht van Samantha 1/7/2015, 19:57

Samantha
Samantha

Rep : 5
DriveClub (PS4) Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Ik ben gek op racespelletjes en één van de spellen waar ik sinds vorig jaar erg naar uitkeek is DriveClub. Die hebben we dus al heel lang in huis, maar bijna niets mee gedaan nog. Wie heeft het spel en wie wil met me racen? Ik heb een Playseat GT en een 40" tv staan en wil er weer mee verder. De playseat en alles moet alleen nog wel gemonteerd worden en dat kost nog een aantal uren, dus echt per direct kan nog niet. Ik heb door omstandigheden het spel nog niet online kunnen spelen en ik ben nog een rookie dus.

Mijn favoriete auto's zijn BMW (M3 & M5, maar vooral de M3 want die hebben we zelf in het echt), Lamborgini en Dodge Challengers (met minimaal een 492 HEMI en TT).

Banen: Nurnburgring, Zwitserland (bergen, tunnels en highways), Silverstone en Indy 500 & NASCAR tracks.

Ik ben niet bang om aan te vallen in een race, maar wel zuinig op mijn auto (en die van anderen). Ik kan helaas maar een paar uur per week, dus als je samen met mij ervaring wilt opdoen dan kan dat, for fun en mssn later in competitions.


Samantha.

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum