Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NDS spellen spelen op pc

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

NDS spellen spelen op pc Empty NDS spellen spelen op pc

Bericht van Gast 28/6/2015, 16:39

Anonymous
Gast
Gast


Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn uitleg. Blij


Stap 1: Emulator downloaden
Op de volgende website kun je een Emulator downloaden die het spelletje afspeelt, klik! Of je tikt bij google in NDS Emulator en zoekt de Emulator die bij jou past.
Je klikt op het volgende No$gba 2.8a, daarna opent zich een venster waarmee je de emulator kan opslaan, sla het op in de door jou gewenste map. Let erop, de emulator wordt opgeslagen als een rar bestand dit moet je dan uitpakken met winrar.

Stap 2: Het nds spelletje downloaden
Het spelletje downloaden kun je doen door te gaan naar google en daar bijvoorbeeld in te tikken Pokémon White NDS Rom. Je krijgt dan een lijst met alle NDS ROM's te zien, als je een Engelse ROM wilt staat er meestal (U) of (USA) bij. Goed
Waar je het download is aan jou de keuze, maar let er op dat je geen virus download.
Vervolgens sla je het spelletje op en pakt het vervolgens weer uit met winrar, aangezien het spelletje ook vaak als winrar wordt opgeslagen.

Stap 3: Het spelletje spelen.
Alle Emulators werken verschillend, maar bij elke Emulator moet het spelletje erin zetten voordat je het echt kan spelen. Je klikt op de emulator en gaat naar het menu van de Emulator en klikt op de menu optie waarmee je het spelletje kan gaan spelen.


Zoals ik al in het begin zei ik hoop dat jullie het een beetje snappen, zoals ik het nu heb uitgelegd. Als je het nog niet snapt wil ik het best nog via pb uitleggen. Blij

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum