Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je op dit moment?

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Dennis 25/7/2017, 22:38

Dennis
Dennis

Rep : 5
Stemming : Goed Goed

Land : Nederland
Geslacht : Man

Samantha schreef:De voetbal wedstrijd was erg leuk om te zien, gisteren.

De meiden liggen eindelijk te knorren. Nu nog dingen perfect maken voor op reis te gaan einde van de week. En ook niet vergeten Roxy op te halen van Schiphol, vrijdag. Wij missen haar! WHOOOOOO!!!!! Blij

Maak je geen zorgen. We missen haar allemaal. Rox is vast in goede handen. Alleen, de vraag bij haar is altijd...: Hoeveel handen en waar zijn ze...... Goed

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 25/7/2017, 23:22

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Dennis schreef:
Samantha schreef:De voetbal wedstrijd was erg leuk om te zien, gisteren.

De meiden liggen eindelijk te knorren. Nu nog dingen perfect maken voor op reis te gaan einde van de week. En ook niet vergeten Roxy op te halen van Schiphol, vrijdag. Wij missen haar! WHOOOOOO!!!!! Blij

Maak je geen zorgen. We missen haar allemaal. Rox is vast in goede handen. Alleen, de vraag bij haar is altijd...: Hoeveel handen en waar zijn ze...... Goed

LOL! Jullie zijn heel grappig samen, altijd.  Kan me niets schelen This is like dining at the top table. Ik denk zij trapt jou in jouw kruis met laarzen voor dat als zij terug is Grappig Ik hoop voor een normale vakantie. Nu, weer terug naar normal. Ik heb het erg druk.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 26/7/2017, 20:59

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Echt te veel gedaan vandaag. Relaxen. "Ace Ventura When Nature Calls" aan het kijken Grappig Morgen rust (hoop ik). Dan Roxy halen en dan vakantie. Rox heeft in Getsewoud nog geen internet dus zij kan hier alleen zijn als zij de dieren verzorgt. Gelukkig kijkt ook Valyrie mee! Blij

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Valkyrie 26/7/2017, 22:18

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 FCNLeigenaar

Land : Nederland

Fijne vakantie, @Samantha en aanhang! Gefeliciteerd nog met de diploma's van Kimberly en Kyara. Een zorg minder, zo lijkt me, op vakantie Goed Ik hoop dat @Roxanne veilig thuis komt dit weekend.

Zelf was ik even in wat tuto's gedoken de laatste tijd. JS en CSS en wat oude muziek uit de jaren 80 en 90 enzo voor wat inspiratie. Ik hoop dat je de chatbox nog wat verder kunt stylen als je terug bent, want dat is jouw specialiteit en ik ben er persoonlijk erg weinig bekend mee op dit platform, moet ik eerlijk toegeven. Ik zal kijken of ik tijdens jullie vakantie de boel nog wat kan opvrolijken met een paar gedeelde posts van me.

Voor nu: Superveel geluk en een fantastische reis gewenst voor jou en je familie, allemaal dus Genereus Jullie zijn geweldig! Tot ziens!


Met vriendelijke groet en liefs,

Valkyrie.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Dennis 27/7/2017, 17:16

Dennis
Dennis

Rep : 5
Stemming : Goed Goed

Land : Nederland
Geslacht : Man

Alles en iedereen is klaar voor de vakantie.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 28/7/2017, 18:11

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Valkyrie schreef:Fijne vakantie, @Samantha en aanhang! Gefeliciteerd nog met de diploma's van Kimberly en Kyara. Een zorg minder, zo lijkt me, op vakantie Goed Ik hoop dat @Roxanne veilig thuis komt dit weekend.

Zelf was ik even in wat tuto's gedoken de laatste tijd. JS en CSS en wat oude muziek uit de jaren 80 en 90 enzo voor wat inspiratie. Ik hoop dat je de chatbox nog wat verder kunt stylen als je terug bent, want dat is jouw specialiteit en ik ben er persoonlijk erg weinig bekend mee op dit platform, moet ik eerlijk toegeven. Ik zal kijken of ik tijdens jullie vakantie de boel nog wat kan opvrolijken met een paar gedeelde posts van me.

Voor nu: Superveel geluk en een fantastische reis gewenst voor jou en je familie, allemaal dus Genereus Jullie zijn geweldig! Tot ziens!


Met vriendelijke groet en liefs,

Valkyrie.

Hi en sorry dat ik laat reageer, A.D. ( @Valkyrie ), maar wij waren erg druk bezig voor de vakantie. Het gaat nu eerst. Natuurlijk, ik heb het bericht in de inbox ontvangen. Ik ga nu natuurlijk niet aandacht aan besteden. Het zijn wel leuke ideetjes. Ik ga kijken als ik terug ben, ok? Dank je.

Doegie! Hallo!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Roxanne 30/7/2017, 20:02

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Forummod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Chatmod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Terug van vakantie op Mallorca. Totaal bezopen geweest in Magaluf tussen de Engelsen enzo. Gelukkig was dat maar een dagje want ze zijn erg agressief als je niet doet wat ze willen. Nooit meer een last-minute voor mij (ik was al door haar gewaarschuwd........). Nja... vakantie om nooit meer te vergeten dus. Veel leuke, goede, grappige en superrare (nee Duitsers kunnen niet zwemmen, ook niet in een zwembad Blij ) dingen meegemaakt. Nu weer terug naar de realiteit en hard werken. Ook in m'n appartementje. Hoop dat ik volgende week internet heb.

Aflossing van de wacht... Gaf me even stof tot nadenken op de terugweg, 's nachts. Sammy is zo cool. Ik mis haar zoveel!

Als je dit leest @Samantha, echt superlief dat je me kwam ophalen op Arrivals 1. De dieren (en je palmen) hebben al mijn aandacht (gehad vandaag). Sorry dat ik de wasmachine en droger heb gebruikt. Choco ga ik aanvullen, uiteraard Goed Jullie huissie is zo relaxed! Misschien ga ik nog ff 'knorren' voor ik de 310 pak naar het zuiden.

Lollig Morgen als eerste pizza's halen. Miss them so much! Geweldig!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Roxanne 1/8/2017, 19:26

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Forummod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Chatmod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Eerste dag in de catering / horeca op Schiphol zit erop. Best leuk werk en leuke collega's maar ozo vermoeiend. Ik heb geen benen meer over. Gelukkig (?) is het maar voor de vakantie. Nu bij Sammy om de dieren te verzorgen (net gedaan) en te chillen voor ik naar huis ga. Hier kan je gelukkig de muziek nog keihard zetten zonder dat de buren klagen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Roxanne 7/8/2017, 18:24

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Forummod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Chatmod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Huldiging EK voetbalvrouwen aan het kijken op TV, maar eigenlijk veel te druk met alles. Geen idee hoe Sammy dit OOIT heeft gedaan of hoe ze dit nog steeds voor elkaar krijgt met 3 kids enzo. Ik word helemaal GEK!!! Sterretjes Gek  Schipperen tussen m'n vakantiebaantje, dingen schoonmaken hier, dieren verzorgen, huissie inrichten, noem maar op! Moeilijk, moeilijk. 's Avonds boodschappendoen en dan nog eten en snel gaan slapen om morgenochtend weer vroeg in de 310 naar Schiphol te zitten.....  Bang   Ik mis je SAM! Lief WHELP!!!


PS: HEY! Iemand heeft veel leden zitten deleten (wasn't me!). Why? Is er iemand die dat kan uitleggen?? Heb trouwes geen berichten in m'n inbox daarover of zo. Hey, Sam, ik hoop dat jullie het leuk hebben daar. Ik heb een derde van de tijd inmiddels overleefd. Kijk z.s.m. nog ff op friendcodes (moi et toi Goed ). Hopelijk heb ik deze week internet. Was niet gelukt vorige week..... Stil   Geschokt Die man zou langskomen maar niets werkt nog. Ik heb mijn vrienden even gevraagd want volgens de provider zou alles moeten werken (NOT!). Hoop dat we deze of volgende week even onbeperkt kunnen bellen Blij

LOL! LOL! Wat een triest bericht. Verder gaat alles goed hoor! SUPER! Grappig

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 18/8/2017, 19:01

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Roxanne schreef:Sammy is zo cool. Ik mis haar zoveel!
Lief Bedankt voor alles! Heel goed!

Eindelijk terug, maar supermoe en superveel te doen nog. Wat een berg post! Bang

Hallo! Samantha.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 20/9/2017, 23:50

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Klaar maken om naar bed te gaan. Welterusten!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 27/9/2017, 11:29

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Zondag, in de ochtend, is ons konijn dood gegaan, helaas. Het was een heel erg verdrietige dag. Ze is bijna 5 jaren bij ons geweest en ze heeft een geweldig leven gehad. Genoeg aandacht, speciale voeding, rennen in de tuin en spelen. Zij was zo lief, mooi, slim, aanhankelijk en ook ontdeugend als een kind! Wij hebben veel plezier gehad met haar.

Gelukkig zijn de meiden al sinds 4 September op school dus hebben zij veel afleiding daardoor en het is voor hen maar een dag niet leuk geweest dat zij is gestorven. Het is allemaal erg nieuw op school voor ze en zelfs wij moeten er aan wennen, met alles. Ik ben erg moe omdat er ook voor mij dingen zijn veranderd. Het leven is nu een beetje anders. Ik ga ze zo van school halen.

Doegie! Hallo!

Samantha.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Dennis 1/10/2017, 12:50

Dennis
Dennis

Rep : 5
Stemming : Goed Goed

Land : Nederland
Geslacht : Man

Weer 'in 't land' bij de vrouwtjes Cool . Beetje jetlag alleen Dronken

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Roxanne 3/10/2017, 20:35

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Forummod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Chatmod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Op bezoek bij Sammy, Den (en de kids).

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Dennis 3/10/2017, 21:10

Dennis
Dennis

Rep : 5
Stemming : Goed Goed

Land : Nederland
Geslacht : Man

Dat moet gevierd worden! Blij

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 4/10/2017, 11:35

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

De site voor Halloween prepareren en zo de kinderen van school ophalen. Daarna met Roxy en de drie wat leuks doen. Heel goed!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Roxanne 6/10/2017, 16:13

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Forummod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Chatmod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Wachten op Sammy. Ze is er nog niet, maar Den en de kids wel. Ik blijf hier eten, slapen en dit weekend weg for fun met ze. Waarschijnlijk naar Duitsland, weet nog niet, maar daar zijn ze meestal als ze tijd hebben.

Ik baal ervan dat ik zoveel moet werken en het huisje nog niet af heb. Nog steeds is internet niet OK maar daar heb ik al mensen op gezet. Echt! Die lui snappen er nix van! Echt super ergerlijk en vreselijk dat ik nu nog steeds meest afhankelijk moet zijn van het internet bij mijn beste vriendin. ECHT NIET COOL DIE LUI BIJ ZIGGO!!!!!! Zo jammer, want Den had me al voor ze gewaarschuwd. Maja.......... blond he. :/

Met dank aan Den en Sam zijn het schilderwerk, hangwerk- en sluitwerk en de vloeren wel al bijna af. Wou dat ik een keer normaal kon slapen in een huisje wat af was. Duurt al maanden, maar kan het hen niet kwalijk nemen; ze doen altijd wat in hun macht ligt en daar bewonder ik die hele familie voor. Beleefd  'k Snap alleen niet helemaal hoe Sam dat altijd voormekaar krijgt. Ze is zoooo ongeloooooflijk cool en heeft zo'n groot hart!

Nja, heb mezelf nu in tranen gekregen. Wou dat ik ooit Sam kon zijn. 'k Hou van 'r en dat weet ze. Niet op zo'n aparte manier, je weet wel. 'k Denk dat iedereen haar wel mag eigenlijk, en ook al doe je dat niet, dan lieg je en dat weet je. Maar om Sam te zijn, zover ben ik nog niet, ook al verschillen we niet veel van leeftijd. Sam. Ik bewonder je en ik sta altijd aan je zijde, zoals jij (en jullie) aan mijn zijde staat / staan.

Liefs van mij en tot zo, Sam! X Tot ziens!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Dennis 27/10/2017, 19:36

Dennis
Dennis

Rep : 5
Stemming : Goed Goed

Land : Nederland
Geslacht : Man

Voor de zoveelste keer taart eten enzo.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Roxanne 12/1/2018, 21:47

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Forummod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Chatmod

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Chillen op de bank en no place to go really! Grappig Nah, kga vanavond nergens naartoe. Geen plannen, beetje hangen op de bank en tv kijken. Blij dat internet en TV het nu doen (met dank aan @Dennis.) Goed om weer eens wat anders te doen XDD

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 19/1/2018, 21:23

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Goed om weer terug te zijn in Nederland. Ik heb wel een gigantische jetlag Grappig

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 29/3/2018, 21:44

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

"The Passion 2018"  aan het kijken op televisie Verdrietig Engeltje Toevoegen Toevoegen Toevoegen Toevoegen Toevoegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 2/2/2019, 20:46

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Blue Crush en Blue Crush 2 aan het kijken op SBS9 Blij

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je op dit moment?

Bericht van Samantha 18/6/2023, 19:51

Samantha
Samantha

Rep : 5
Wat doe je op dit moment? - Pagina 4 Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Watching GP F1 Canada. I'll be on at Agario lateron... Beleefd Troostend

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum