Wat doe je op dit moment?
Pagina 3 van 4• Deel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat doe je op dit moment?

BrianD- Rep : 5
Land :
Geslacht :
Samantha schreef:Brian Davis schreef:Samantha schreef:
Mhm, alright...![]()
Thanks for the lovin' words, Brian.
Thanks for showing me the way on commenting on this. Thanks for being a friend. We all do love you, Samantha. Please, accept our true friendship.
I DO! OFC I DO!Thanks for that!
You're the BEST, Samantha!

Samantha- Rep : 5
Stemming :Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
Brian Davis schreef:Samantha schreef:Brian Davis schreef:Samantha schreef:
Mhm, alright...![]()
Thanks for the lovin' words, Brian.
Thanks for showing me the way on commenting on this. Thanks for being a friend. We all do love you, Samantha. Please, accept our true friendship.
I DO! OFC I DO!Thanks for that!
I never ever expected you to let me down on this, and this site of mine only, so how come? You can can tell me all about that in private, since you're here in person now and b4 you're gone back to The States again. You're mine haha! lol!
You're the BEST, Samantha!![]()

Land :
Geslacht :
You're silly yk. You can tell me whenever you feel like whatever gave you that idea!
Love,
Sammy.
Love,

Roxanne- Rep : 5
Stemming :Verliefd
Land :
Geslacht :
Op de bank bij haar tegen Sam aanhangen, alsof ze m'n moeder is. 

Land :
Geslacht :
Even een stukje rijden voor het slechte weer komt 

Land :
Geslacht :
Samen met Sammy "Liar Liar" kijken zometeen. Paar tapas klaargemaakt samen met ze.
Enorme schaal met Sangria en vers fruit om onze aanstaande vakantie te vieren staat al klaar.

Dennis- Rep : 5
Stemming :Goed
Land :
Geslacht :
'Police Academy 1' kijken straks met de meiden (die al een beetje teut zijn door de sangria). Uiteraard ging het hen weer niet om de film

Land :
Geslacht :
Sorry Den! Roxy Poxy en Sammy Mammy hebben een beetje fun

Land :
Geslacht :
Net klaar met de paarden verzorgen (en konijn). Alles goed hier.
Hoop dat jullie mooi weer hebben deze week in Frankfurt en Berlijn.
Bijna VAKANTIE!!!!
Gr. Roxy

Bijna VAKANTIE!!!!

Gr. Roxy

Land :
Geslacht :
Weer naar huis. Dag paardjes!

Land :
Geslacht :
Veel te warm voor de paarden en mij
Morgen weer en dag, maar voor vandaag ben ik hier klaar.

Land :
Geslacht :
Hey, iedereen!
Net terug uit Duitsland. Het was super!
Erg veel leuke dingen gedaan en erg veel kilometers gemaakt met z'n allen. Straks nog snel even boodschappen doen.
Dingen aan het lezen hier. Ik kom er op terug later. @Roxanne: bedankt voor het verzorgen van de dieren
Na jouw vakantie komen wij jouw huis in Getsewoud verder decoreren. Voor nu: het is nog mega druk en ik ben super moe 

Dingen aan het lezen hier. Ik kom er op terug later. @Roxanne: bedankt voor het verzorgen van de dieren

Land :
Geslacht :
Hawaii Five-0 kijken op Veronica en daarna het nieuws op KTLA5 en vooral het weer want records worden verbroken. 41 graden op zaterdag. PFFFFFFF..... Morgen weer een dag 

Land :
Geslacht :
Bored... Watching this silly ancient footage from the good ol' days... Watching the shoreline @ Malibu & PCH 1, the hills and mountains, both up as well as downtown LA, LAX airport, Venice, the place I used to go roller skating along the beach on a good day... Darn! It seems like another era to me now. I miss all the good stuff, like flybys over Pepperdine on Memorial Day and all. Ohwellll..... Guess I'm just the only one reminiscing here.... I mean like.. who could possibly care anyway?

Land :
Geslacht :
OMG Roxy... what have you done?! You ate all the chocolate and candy bars!!
The tooth fairy 's about to WHOOP your a$$, I'm sure!! 

Land :
Geslacht :
Zo naar huis en alvast koffer(s) inpakke. En dan..... vrijdag...

... EINDELIJK OP VAKANTIE !!!!!

... EINDELIJK OP VAKANTIE !!!!!

Land :
Geslacht :
"Lekker" dagje Vlissingen, vandaag............. Zon, zee & strand.

Land :
Geslacht :
Net op tijd om het avondeten te hebben gemist
Eens even kijken wat de familiepot nog te schaften heeft .......
UPDATE 1:
Hmmmm... De meiden hebben bijna alles opgevroten en liggen al op bed. Niet echt veel dus. Papa gaat er een pizza bij bakken en anders proteinerijk voedsel uit de tuin vangen. No sweat, als marinier. En ik was toch al een tijdje nieuwsgierig hoe libellen en de lokale kikkers smaken. Het leven van een papa
Je moet het maar kunnen en willen. 
Hoop wel nog ff een filmpie te kunnen pakken met Sammy, straks, ook al moet ze vroeg op voor Roxy morgenochtend.
UPDATE 2:
Roxanne is hier beneden om wat voor me te koken. Ik hoop maar dat het niet geroosterde chocolade of snoeprepen is.

UPDATE 1:
Hmmmm... De meiden hebben bijna alles opgevroten en liggen al op bed. Niet echt veel dus. Papa gaat er een pizza bij bakken en anders proteinerijk voedsel uit de tuin vangen. No sweat, als marinier. En ik was toch al een tijdje nieuwsgierig hoe libellen en de lokale kikkers smaken. Het leven van een papa

Hoop wel nog ff een filmpie te kunnen pakken met Sammy, straks, ook al moet ze vroeg op voor Roxy morgenochtend.
UPDATE 2:
Roxanne is hier beneden om wat voor me te koken. Ik hoop maar dat het niet geroosterde chocolade of snoeprepen is.

Land :
Geslacht :

Land :
Geslacht :
Was idd erg vroeg!
Fijne vakantie, ROX! 

Land :
Geslacht :
I love it when there's silence at the table during breakfast, lunch or dinner. This langoustine salad lunch of mine worked out to be a real game changer! Pretty neat, eh? 

Land :
Geslacht :
Den is in de tuin bezig en we zijn allebei de hele dag aan het opruimen in huis en dingen voor de vakantie aan het klaarleggen voor volgende week. Hoop dat Roxy het leuk heeft op Mallorca. Wij zijn er eerder geweest en het was fantastisch! Deze zomer blijven we in Europa. Wij zijn allebei dus heel druk, maar er is genoeg tijd voor fun! 
Ik haal Rox volgende week op van Schiphol (het is maar 5 minuten van hier) en een dag later gaan wij 3 weken weg (in Europa). Volgend of einde van het jaar gaan we nog een keer naar de US om familie te bezoeken. De meiden worden groot en de tweeling gaat na de zomervakantie naar school, dus dat is ook allemaal nieuw voor ons. Met Sky gaat het supergoed! Zij wordt een heeeeel grote meid!
Doegie!

Ik haal Rox volgende week op van Schiphol (het is maar 5 minuten van hier) en een dag later gaan wij 3 weken weg (in Europa). Volgend of einde van het jaar gaan we nog een keer naar de US om familie te bezoeken. De meiden worden groot en de tweeling gaat na de zomervakantie naar school, dus dat is ook allemaal nieuw voor ons. Met Sky gaat het supergoed! Zij wordt een heeeeel grote meid!

Doegie!

Land :
Geslacht :
Kim & Kya hebben allebei hun zwemdiploma A gehaald! Zo goed en zo snel!!! PAAAARTYYYYYY!!!!!!

Land :
Geslacht :
Nederland - België kijken 

Land :
Geslacht :
De voetbal wedstrijd was erg leuk om te zien, gisteren.
De meiden liggen eindelijk te knorren. Nu nog dingen perfect maken voor op reis te gaan einde van de week. En ook niet vergeten Roxy op te halen van Schiphol, vrijdag. Wij missen haar! WHOOOOOO!!!!!
De meiden liggen eindelijk te knorren. Nu nog dingen perfect maken voor op reis te gaan einde van de week. En ook niet vergeten Roxy op te halen van Schiphol, vrijdag. Wij missen haar! WHOOOOOO!!!!!

Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: