Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontbijt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Ontbijt Empty Ontbijt

Bericht van Samantha 8/2/2016, 21:40

Samantha
Samantha

Rep : 5
Ontbijt Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Zo gek weet je. Soms denk ik dat het iemand ander's website is, zo voorzichtig en zo, maar ik moet niet bang zijn want het is van iedereen. Dus ik schrijf eigenlijk wat ik wil! Blij Dat is Friendcodes. En zo is het. En zo moet het. Ten zij het té gek wordt!

Ik hou heel veel van bacon & egg. dus ik beleg de broodjes vaak zo met een beetje Hellmann's (de echte mayo van NYC). En jullie? Intercontinental breakfast hou ik ook heel veel van. Dat verzorg ik vaak in de weekends. Of English breakfast, met worstjes, veel tomaten, uien en scrambled eggs en bonen in tomaten saus. YUMMMMM!!! Lollig Ik kan nooit wachten op het weekend! Hmmmm lekker! Mssn moet ik het een keer voor jullie gaan koken!

En als het kan dan blijven wij liever liggen op bed. Meiden op onze buiken of naast ons en lachen en genieten. Liever liggen dan wat doen. Weekend voor mij begint met alle info uit mijn meiden halen. Weten wat zij willen doen, wat hun engergy level is, wat die van mijn is. Alles weten, zonder te verstoren. Ik doe dat elke dag eigenlijk maar ik vind het erg belangrijk dat ook mijn man zich er gelukkig bij voelt.

Ik heb het moeilijk met Skylar nu. 3 aan het wiel gaat vaak niet goed, maar zo ver wel dus ik hoop dat het goed zal blijven gaan. K&K vinden haar speciaal maar K&K vragen ook heel veel andacht. Het is moeilijk. Het vraagt veel van ons. Maar voor nu, het gaat erg goed. Balans is alles. Mssn ik maak mij te veel zorgen soms. Tja, zo zijn mama's, toch? Altijd zorgen voor... Het voelt toch erg goed en Sky is een schatje! Verliefd


Zo, ontbijt zorgt voor een heel erg goede start van de dag, voor iedereen, wat jij ook doet. Lawd ik voel mij als een mama voor iedereen nu Onbegrepen  . Eet als een Koning(in) in de morgen, een Prins in de middag en als een boer in de avond (kijk goed wat de boer kiest!). Het zal je mager maken en je fijn laten voelen, net als ik mij voel en ik zo ben. Ik ben in balans en niemand maakt mij gek niet meer. In de ochtend eet ik veel en in de avond veel minder. Ik vind het heerlijk zo te leven! Het voelt goed en het voelt heel goed zo te zijn.

Liefs,

Samantha

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontbijt Empty Re: Ontbijt

Bericht van Samantha 9/2/2016, 11:08

Samantha
Samantha

Rep : 5
Ontbijt Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Ik hou van kook programma's kijken maar niet die uit Nederland want die zijn erg saai. Christina Tosi, zij is mijn favorite jury lid. Zij is een excellent chef en heel lief. Een chef met flair. Masterchef USA (en de UK) is heel goed en ik vind de Junior MC USA erg grappig om te zien. Hier de finale:



Addison zij is wel als 1 van onze girls Goed Sweet! Erg goed gedaan allebei! Blij

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum