Kerst- en Nieuwjaarswensen
Pagina 1 van 1• Deel
Kerst- en Nieuwjaarswensen
Valkyrie- Rep : 5
Land :
Beste allemaal,
Friendcodes.nl gaat spoedig haar 2e (of eigenlijk haar 10e) jaar in om jullie te dienen. 30 december is de dag. Uiteraard hopen wij ons ledenbestand uit te breiden en rekenen op jullie medewerking in deze zoektocht. Het is van uiterst belang het voor iedereen gezellig te maken en vertrouwen te hebben in de toekomst!
Voor trouwe aanhangers van onze website die hieronder hun support willen onderschrijven hebben wij nog een kadootje in het vooruitzicht. Wat dat is? Een verrassing uit de webwinkel. We nemen hierover zo snel mogelijk contact met je op.
Voor trouwe aanhangers van onze website die hieronder hun support willen onderschrijven hebben wij nog een kadootje in het vooruitzicht. Wat dat is? Een verrassing uit de webwinkel. We nemen hierover zo snel mogelijk contact met je op.
Ik hoop dat jullie van het afgelopen jaar hebben genoten en blijven terugkomen, het woord over deze site blijven verspreiden.
Mede namens het hart van Friendcodes.nl , het fantastische Friendcodes-team (Samantha, Roxanne en Spider) die dit allemaal hebben mogelijk gemaakt wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar in alle gezondheid..
Mede namens het hart van Friendcodes.nl , het fantastische Friendcodes-team (Samantha, Roxanne en Spider) die dit allemaal hebben mogelijk gemaakt wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar in alle gezondheid..
Als jullie dat wensen is er hieronder gelegenheid om te reageren. Reacties zijn niet beschikbaar voor gasten, alleen voor leden.
Met vriendelijke groet,
Valkyrie.
Re: Kerst- en Nieuwjaarswensen
mieske75- Rep : 5
Stemming : Always look on the bright side of life
Land :
Geslacht :
Iedereen die mij lief is de allerbeste wensen.
Samantha- Rep : 5
Stemming : Supergeweldig!
Land :
Geslacht :
Awwwwwww... mijn jullie breken onze harten hier. Wat lief van iedereen. Rox en ik zijn in tranen en ik weet zeker dat het ook geldt voor Valkyrie.
Wat goed dat je terug bent, joh! Wij missen je allemaal!! En dat meen ik.
Samantha.
Wat goed dat je terug bent, joh! Wij missen je allemaal!! En dat meen ik.
Samantha.
Laatst aangepast door Samantha op 27/12/2015, 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Roxanne- Rep : 5
Stemming : Verliefd
Land :
Geslacht :
Hoi!!!!! HOI!!!! Ik wil ook een beestje van de webshop en ik wens iedereen een geweldig 2016!
Land :
Geslacht :
Gelukkig en gezond 2016 aan IEDEREEN!
Dennis- Rep : 5
Stemming : Goed
Land :
Geslacht :
OK, beetje laat maar 't is niet anders. Alle goeds voor 2016 aan iedereen.
Valkyrie- Rep : 5
Land :
Idd. Als laatste mag je voor dit jaar een kado uitkiezen. Dit topic is hierbij voor nu gesloten. Tot komend seizoen!
Land :
Geslacht :
OK... Verplaatst
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: