Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben Dennis.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Ik ben Dennis. Empty Ik ben Dennis.

Bericht van Dennis 9/11/2015, 11:58

Dennis
Dennis

Rep : 5
Stemming : Goed Goed

Land : Nederland
Geslacht : Man

Hallo allemaal!

Ik ga mij even kort voorstellen. Ik ben de man van Samantha en ongeveer 2 jaar ouder dan zij is. Ik ben erg lang en volgens haar een charmante vent (ik word op dit moment geschopt door haar Lollig ). Ik heb een beroep waar menig puber of volwassene jaloers op kan zijn. Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt behalve dan dat ik het hart op de goede plek heb voor niet in de laatste plaats de wereldvrede.

Ik ben hier niet echt vaak en door mijn beroep kan ik hier ook niet vaak of slechts onregelmatig zijn. Ik kijk soms mee op het forum en wil me eigenlijk niet te veel bemoeien met wat Samantha hier met al haar hart probeert te doen, want ze doet het echt supergoed vind ik.

Samantha is een mooie, intelligente, sterke, sportieve, begrijpende, slimme, lieve maar ook rechtvaardige wereldvrouw met het hart op de juiste plek en een enorm incasserings- en inlevingsvermogen en zorgt goed voor onze drie kinderen, die misschien later ook aan het forum zullen deelnemen (we zijn daar nog niet helemaal over uit). De 'Bende van Ellende' Goed wordt door haar beestachtig goed onder controle gehouden.

Over gaming en zo. Ja, ik speel soms op de PS4 maar ik ga jullie niet belasten met wat voor spelletjes. Die zitten namelijk vooral in de richting van mijn beroep en soms moet ik me even afreageren of afstand nemen van de dingen die ook in het echt gebeuren Goed  Helaas is het dus ook zo dat ik dat soort spelletjes in mijn eigen groep speel en ik denk dat het niet echt wijs is om jullie daaraan toe te voegen.

Verder wil ik nog iets over Roxanne zeggen. Roxanne is onze beste vriendin en komt hier vaak over de vloer, zeg maar elke dag of zo en zij is ook een fantastische meid. Roxanne, Samantha en ik zijn 6 handen op één buik en we kennen elkaar al meer dan 15 jaar persoonlijk.

Ik wens Samantha heel veel geluk en wijsheid met haar Friendcodes en ik hoop dat jullie het allemaal met elkaar zullen kunnen vinden.

Met vriendelijke groet aan allen,

Dennis.

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben Dennis. Empty Re: Ik ben Dennis.

Bericht van Roxanne 10/11/2015, 17:08

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
Ik ben Dennis. Forummod

Ik ben Dennis. Chatmod

Ik ben Dennis. Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Hey Den! Eindelijk een keer voorgesteld? Werd intussen wel 's tijd hè? Goed Alsnog........ van harte welkom van ons.

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben Dennis. Empty Re: Ik ben Dennis.

Bericht van Samantha 10/11/2015, 18:00

Samantha
Samantha

Rep : 5
Ik ben Dennis. Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

lmfao! Grappig EEETEN SCHATJES!!!! Lollig

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum