Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

!Pas op! Humorloos persoon alarm!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

!Pas op! Humorloos persoon alarm! Empty !Pas op! Humorloos persoon alarm!

Bericht van Gast 30/12/2014, 16:24

Anonymous
Gast
Gast


Hi c:
Ik ben Izza, ik ben 12 jr oud, ik ben game-verslaafd xD enne... Ok, even overnieuw ^^"
Ik ben Izza, ik ben 12 jr oud, je kunt me kennen van o.a. de grote Warrior Cats (Crowdance, Memphis, Emrys, Speedfire...) en van een kleinere WC (Darkstar, Memphis, Bubblekit...), dat is mijn forum ^^". Zoals je misschien al gemerkt hebt, ben ik smiley-verslaafd. Ik gebruik >.<, xD, ^^" en ;D het meest. Ik woon in Noord-Brabant, Breda om precies te zijn. Ik heb weinig tot geen humor, laten we zeggen op een schaal van 1 tot 10 ongeveer -100. Als ik een grapje maak, en ik vind het grappig ga ik enorm hard lachen voordat ik het uberhaupt heb verteld. Droge humor zal je vooral van mijn kant af zien komen. Ik zit nu nog op de basisschool, maar volgend jaar ga ik ergens naar de middelbare. Ik heb een kat, Timon, een kleine dikzak <3, twee chin-chilla's, Pip en Kiekeboe (die naam hebben we haar niet gegeven xD), maar we hadden er ooit een stuk of 17. Pip is nu gecastreerd. We hebben twee konijnen, ze zijn echt verschrikkelijk schuw en ze heten Ko en Nijn, maar ik noem ze altijd Coen en Sander, naar die mensjes van de Coen en Sandershow op 3FM. Stel gerust vragen, ik bijt niet! *munchmunchmunch*

Terug naar boven Ga naar beneden

!Pas op! Humorloos persoon alarm! Empty Re: !Pas op! Humorloos persoon alarm!

Bericht van Gast 2/1/2015, 17:32

Anonymous
Gast
Gast


Grappige titel.

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum