Friendcodes is tijdelijk terug

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Friendcodes is tijdelijk terug

Bericht van Valkyrie op ma 31 okt - 18:04

Valkyrie

Rep : 5

Land : Nederland

Profiel bekijken
Beste Allemaal,

Tijdelijk is ons forum terug. Dit om mogelijk een hoger doel te dienen in de nabije toekomst. Leden die me mij of één van de beheerders (@Samantha en/of @Roxanne)willen chatten in onze chatbox zijn van harte welkom. Reken echter niet op een langdurig bestaan van deze site in de toekomst, aangezien onze aandacht naar andere zaken uitgaat tegenwoordig. Als het kan, zou het mooi zijn, maar helaas kan ik dat niet garanderen.

Met vriendelijke groet,

@Valkyrie

Terug naar boven Go down

Re: Friendcodes is tijdelijk terug

Bericht van Samantha op do 9 maa - 17:49

Samantha

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Geslacht : Vrouw

Profiel bekijken
Chat is down nu. Nog geen idee waaraan dat ligt maar mssn gaan we de standaard chat hier nog even terugbrengen als het nodig is.

Terug naar boven Go down

Re: Friendcodes is tijdelijk terug

Bericht van Samantha Gisteren om 18:57

Samantha

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Geslacht : Vrouw

Profiel bekijken
Binnenkort ga ik met de registrar contact op nemen om friendcodes.nl over te dragen. Dat zal over ongeveer een jaar gaan plaats vinden omdat ik net de rekening voor komend jaar heb betaald. Als je het 1-op-1 kan betalen gaat het je ongeveer minimaal EUROs 250,- kosten (goes to highest bidder) voor het domein, niet de site. Als jij ook de site wil, dan wil ik eerst praten hier over om dat ik veel heb betaald voor copyrighted codes op hier. Dus reken dan ongeveer 2 x het bedrag. Of anders ga ik het jullie moeilijk maken en zal de rekening ongeveer $1,300.00 - $4,000.00 zijn voor het domein, omdat er best veel bedrijven geinteresseerd zijn in het domein vanwege het potentieel met Twitch.

De site gaat dan weg, gone forever. Ik ga ook proberen te verkopen aan Nintendo. Maar de codes zijn dan nog wel van mij. Op dit moment is de site op slot om hier op te kunnen reageren dus jij kunt ook niet registreren. Ik heb wat tijd nodig voor een nieuwe topic hier voor. Het is nu geen prioriteit voor mij (/ons). Misschien August of September, weet nog niet. Deze zomer vakantie is belangrijk voor ons omdat 2 van onze meisjes na de zomer naar school gaan en van dan gaat alles anders worden.

Intussen heb ik friendcodes.nl geforward naar https://www.nomoreransom.org/index.html om mensen te helpen met ransomware te verwijderen. Dit is op verzoek van een goede vriendin van mij gebeurd. Ik hoop dat mensen hier profijt van hebben.

Dus wat gebeurt er nog op deze site? Niet veel. Ik ga backups maken van JS, HTML en CSS om er misschien later nog profijt van te hebben. Voor de rest kan het mij eigenlijk niet meer echt schelen. Forumotion is deze site niet waard. F 'eM All Grappig . Zo dat is het plan.

See yah! Doegie!!! Hallo!

Samantha, family and (true) friends.

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: