Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Friendcodes Updates

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Friendcodes Updates

Bericht van Valkyrie 31/10/2016, 18:04

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
Friendcodes Updates FCNLeigenaar

Land : Nederland

Beste Allemaal,

Tijdelijk is ons forum terug. Dit om mogelijk een hoger doel te dienen in de nabije toekomst. Leden die me mij of één van de beheerders (@Samantha en/of @Roxanne)willen chatten in onze chatbox zijn van harte welkom. Reken echter niet op een langdurig bestaan van deze site in de toekomst, aangezien onze aandacht naar andere zaken uitgaat tegenwoordig. Als het kan, zou het mooi zijn, maar helaas kan ik dat niet garanderen.

Met vriendelijke groet,

@Valkyrie

Terug naar boven Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Re: Friendcodes Updates

Bericht van Samantha 9/3/2017, 17:49

Samantha
Samantha

Rep : 5
Friendcodes Updates Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Chat is down nu. Nog geen idee waaraan dat ligt maar mssn gaan we de standaard chat hier nog even terugbrengen als het nodig is.

Terug naar boven Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Re: Friendcodes Updates

Bericht van Dennis 13/6/2017, 21:13

Dennis
Dennis

Rep : 5
Stemming : Goed Goed

Land : Nederland
Geslacht : Man

Op verzoek van Samantha is de site open voor registraties, ook uit het buitenland. Sommige 'apen' moeten we echter gaan weren. Wij verwachten begrip voor onze acties, indien die nodig zijn.

Dennis (de man van Samantha),

Uit naam van Valkyrie, Samantha en Roxanne.

PS: Chat werkt niet op dit moment. We zijn er mee bezig, dus heb aub geduld. En ga je haar site lopen fucken, dan weet ik je te vinden. Niet moeilijk, ben er al geweest en klootzakjes, kutjes ook, worden dan gepakt, ook op het platteland in het oosten. Dus ga de uitdaging niet aan, want het is maar een kleine moeite voor me om je achter de tralies te krijgen en je ouders snikkend boven de aardappelschaal te krijgen. Je zal niet de eerste zijn. Een van de redenen ook waarom Friendcodes nog steeds bestaat en niet echt helemaal lekker te koop is voor een Euro of twee. Best vermakelijk allemaal! Goed



At the request of Samantha, the site is open for registrations now, also from abroad. However,
some "monkeys" causing havoc must be ignored and will be banned upon registration or after.
We expect understanding of our actions, if necessary.

Dennis (Sam's husband),

In the name of Valkyrie, Samantha and Roxanne.

PS: No chat is active atm. We're working on that one. Thanks for understanding.

Terug naar boven Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Re: Friendcodes Updates

Bericht van Samantha 13/6/2017, 21:49

Samantha
Samantha

Rep : 5
Friendcodes Updates Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

So, if that's the score today, I'm happy with all of you(r replies) and new subscribers coming in and join this party. We've been closed for a while, mostly because of x-rated attacks on our site. I won't go into detail on that, but we've been having several indecent proposals before and some warnings about our banner and outrageous scams. Idc. I could be more happy or even true if you ppl would be true, registered and leave me a neat note on (what you're doing right now, friending up and all. As you may know, I'm not doing all too well at the moment. Sorry to say, but I think Roxanne hit that one and important note shouting out I'm the one being super intelligent. True that. I'm that wizard doing stuff on here, tried to do the same on some place else, trying to make everyone happy. I couldn't care less but to see a happy and healthy community on here. Blij Let it be (I love bees btw, wasps even (though hornets scare me because of their size) They're such happy entities, soft and caring! Incredible friends to me and they know it! Goed ). ENJOY! Gelukkig

Trooping the colors, I need to get back catching up grooming my horse again and make Angel look pristine! Beleefd By the way: http://www.concourshaarlemmermeer.nl/ << A precise family gathering to us for years. Living next door, you may find yourselves catching up with Roxanne and me here, right at this live event, some day and time this weekend Goed

Hallo! Samantha.

Terug naar boven Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Re: Friendcodes Updates

Bericht van Samantha 26/6/2017, 22:56

Samantha
Samantha

Rep : 5
Friendcodes Updates Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Our FriendCodes site has just reopened up once again for foreign registrations. Please, be sure to read the rules and regulations before accepting membership, make yourselves comfortable with them and be at ease. Its the place (the one and only) to keep in touch with me, all! Good luck signing up and keeping this lot a happy stay for all! Goed

Hallo! Samantha.

Terug naar boven Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Re: Friendcodes Updates

Bericht van Samantha 18/7/2017, 13:03

Samantha
Samantha

Rep : 5
Friendcodes Updates Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Omdat de geavanceerde chat niet meer gehost wordt, heb ik gisteren de default chatbox werkend gemaakt. Het ziet er niet zo mooi uit als vroeger, en misschien ga ik het nog een beetje bijwerken in de toekomst, maar dit is waar jullie het mee moeten doen. Het is jammer dat AWC niet meer werkt, maarja...

Hallo! Samantha.

Terug naar boven Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Re: Friendcodes Updates

Bericht van Valkyrie 20/7/2017, 04:27

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
Friendcodes Updates FCNLeigenaar

Land : Nederland

Mooi werk, @Samantha! Blij Jammer, inderdaad, dat de geavanceerde chatbox niet meer werkt. Je had er zo veel tijd ingestoken! Het was de beste, meest geavanceerde en mooiste van alle Forumotion websites, zo heb ik me laten vertellen. Helaas komt aan alle mooie dingen ooit een eind. Snotteren

Terug naar boven Ga naar beneden

Friendcodes Updates Empty Re: Friendcodes Updates

Bericht van Samantha 20/7/2017, 12:55

Samantha
Samantha

Rep : 5
Friendcodes Updates Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Valkyrie schreef:Mooi werk, @Samantha! Blij Jammer, inderdaad, dat de geavanceerde chatbox niet meer werkt. Je had er zo veel tijd ingestoken! Het was de beste, meest geavanceerde en mooiste van alle Forumotion websites, zo heb ik me laten vertellen. Helaas komt aan alle mooie dingen ooit een eind. Snotteren

LOL! No sweat! Dank je! Buiging Iedereen was altijd jaloers op de chat die we hier hadden. Er waren zo veel sites die mij vroegen om de code! En ja, wij waren de beste met de chatbox!! Blij Het is nu downgraded to regular levels, I guess Slap Head :/ HAHA! XD Geweldig!

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum