Friendcodes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Nieuwe Reviewer: Kili.

Bericht van Samantha 29/12/2014, 15:47

Samantha
Samantha

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Wij verwelkomen @Kíli hartelijk als 1e Reviewer, en dus ook als officiëel personeelslid, op Friendcodes.nl. Zij zal vooral reviews gaan schrijven voor Sony PS4 games.

Veel succes, Kili! Blij


Namens het Friendcodes Team,


Samantha.


P.S.: Kili zal vooral stukjes voor de Sony PS4 gaan schrijven. Als jullie ideëen hebben of zelf een stukje voor een andere console willen schrijven, dan kun je haar jouw stukje in een PB sturen. Zij zal haar professionele oog er dan op laten vallen en je stukje (eventueel aangepast) publiceren!

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Roxanne 30/5/2015, 12:18

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Forummod

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Chatmod

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Vanwege langdurige absentie heeft het Friendcodes team besloten het lid Kíli als reviewer en chat moderator uit het personeelsbestand bij Friendcodes te verwijderen. Wij danken haar voor haar bijdragen in de vroege uren van het bestaan van Friendcodes en zien haar graag in de toekomst nog een keer als lid terug.

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Roxanne 30/5/2015, 12:19

Roxanne
Roxanne

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Forummod

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Chatmod

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Erelidm4a4eb

Stemming : Verliefd Verliefd

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Terug van weggeweest wordt GierigeGoudZoeker door Friendcodes team hartelijk verwelkomt in de rol van Chat Moderator en hopen dat hij het hier naar zijn zin heeft. Wij wensen hem veel succes in zijn nieuwe functie! Blij

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Samantha 12/6/2015, 17:57

Samantha
Samantha

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Benzema heeft vroeger Friendcodes geholpen met haar design en is terug op haar functie als 'Designer'. Welcome back! Blij

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Valkyrie 20/11/2015, 19:32

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties FCNLeigenaar

Land : Nederland

Beste allemaal!

Vanwege drukte in zijn privé heeft Joey (GierigeGoudZoeker) zich als chat-moderator tot nader order afgemeld op FriendCodes. Wij respecteren zijn keuze met volledig begrip voor zijn huidige situatie en bedanken hem hartelijk voor zijn inzet vanaf de vroege uren op deze website. Verder wensen wij hem veel succes met de sites die hij beheert, waaronder zijn nieuw Parkieten Forum, en in zijn privé. Joey's account is desondanks nog steeds actief, dus mochten jullie hem willen spreken, kijk dan of hij online is (in chat) of stuur hem een PM!

Namens de beheerders en mij,

Valkyrie.

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Samantha 28/12/2015, 16:51

Samantha
Samantha

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Roxanne is geen admin meer. Zij wil liever aan de zij lijn chillen zegt ze. Het is na een jaar mooi geweest.

Dit moet wel nog bevestigd worden door Valkyrie.

Ik dank haar voor haar inzet en volharding.

Namens het FriendCodes.nl team,


Samantha.


PS: en na het harde werk krijg jij natuurlijk een beestje in jouw profile hoor! Geen zorgen. Ongelukkig Goed

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Valkyrie 29/12/2015, 10:20

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties FCNLeigenaar

Land : Nederland

Bevestigd en goedgekeurd.

Ik geef hierbij ook permissie haar een erelid badge te geven ( @Samantha ). Zij is er tenslotte sinds het prille begin van deze site bij geweest en heeft zich dag en nacht ingezet friendcodes.nl tot een stabiele en betrouwbare website te maken.


Ik wil Roxanne hierbij persoonlijk hartelijk bedanken voor haar inzet en het met volle overtuiging werken aan een project wat haar in technische zin niet altijd aanstond. Het was niet altijd even makkelijk en er waren altijd genoeg uitdagingen, vooral op het gebied van taalkunde, wat je, voor zover ik kan overzien, volledig onder de knie blijkt te hebben. En dat heeft ons zeker geholpen. Minder sterke kant, en meer Samantha's speeltuin, was het technisch gedeelte en ondersteuning.


Jullie vulden elkaar altijd op een heel goede, soepele, verrassende, leuke, onderhoudende en vaak ook ongeëvenaarde manier aan. Jullie zijn de beste vrienden op friendcodes.nl en zonder twijfel ook daarbuiten! Ik ben ervan overtuigd dat je nog veel op de achtergrond voor ons gaat betekenen, Roxanne, en ik hoop dat jullie daarmee door zullen gaan. We hopen dat je ervan hebt genoten, ervan hebt geleerd en dat je uiteraard nog lang lid mag blijven.


Valkyrie.

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Samantha 4/1/2016, 14:09

Samantha
Samantha

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Hi!!! Blij

Omdat wij (meiden en ik) van af morgen er heel even niet zijn heb ik Rox tijdelijk admin gemaakt. Dat jullie het weten.
Veel plezier op fc.nl!

Sam.

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Samantha 7/1/2016, 21:49

Samantha
Samantha

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Hi wij zijn terug Blij Gezellig! Alles goed?

Sammy

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Valkyrie 9/1/2016, 21:54

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties FCNLeigenaar

Land : Nederland

Goed opgelost! Had het niet eens door. Zo moet het! Goed

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Samantha 9/1/2016, 22:44

Samantha
Samantha

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

TY! Gelukkig

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Samantha 14/1/2016, 21:57

Samantha
Samantha

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Beheerder2

Stemming : Supergeweldig! Supergeweldig!

Land : Nederland
Geslacht : Vrouw

Hi allemaal!

Ik heb 2 updates voor jullie.

Spider (J.) wil graag geen admin meer zijn maar alles op zijn tijd doen. Hij wil zich meer focussen op zijn persoon en de rest van zijn leven, voor al om muziek te maken. Ik begrijp hem 100%. Hij verstaat de Nederlandse taal niet goed (zeg maar 1% of zo daar van) en het is Chinees voor hem zegt hij. Hij voelt zich schuldig ook, omdat hij weet dat the big action hier eigenlijk is en hij wil mij graag helpen. Maar dat is echt niet nodig. I'm in control and I'll handle it all nicely Blij . Hij wil toch erg graag lid blijven en is nog steeds er betrokken en begaan. Daar voor krijgt hij igg mijn credits Goed . Hij is ten slotte meer dan 1 jaar admin geweest en for good reasonss cuz he knows a lot about his stuff being a, well being a hacker and all Grappig en ook in onze nachten behoeder geweest van de website. Zo lief! Ik heb veel met hem gepraat sinds laatste jaar. Ik ga hier over denken en Valkyrie raad plegen. Maar het kan gewoon niet anders dan dat Val de wens honoreert.

Over Roxanne. Roxanne wil weer een stapje hoger op. Ze wil graag moderator worden op het forum ook al kan zij niet iedere dag hier zijn. Ook dat moet ik eerst bespreken. Maar kans is wel dat zij de eerste mod wordt op het forum omdat zij Nederlands heel goed kent en weet wat de regels zijn en zo. Ik hoop het, nu ik alleen ben.

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Valkyrie 15/1/2016, 07:59

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties FCNLeigenaar

Land : Nederland

OK. De rechten zijn aangepast.

Spider, hartelijk dank voor je inzet. De erelid badge gaat naar jou.

Roxanne, nu je moderator bent op het forum heb je ook een voorbeeldfunctie en ben je automatisch ook chat moderator. Alvast bedankt dat je de uitdaging aanneemt.


Valkyrie

Terug naar boven Ga naar beneden

UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties Empty Re: UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties

Bericht van Valkyrie 15/2/2016, 11:13

Valkyrie
Valkyrie

Rep : 5
UPDATE: Friendcodes Personeelmutaties FCNLeigenaar

Land : Nederland

Vanwege Samantha's zorgelijke gezondheidsproblemen heb ik Roxanne tijdelijk weer adminrechten gegeven. Samantha zal hier zijn zoveel ze het aankan en zoveel ze het wenselijk acht.

Ik wens je (jullie) het beste, Samantha (familie en vrienden), en uiteraard blijven we zoveel mogelijk in contact met elkaar. Hug!

Valkyrie

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum